Youtube
Facebook
  • Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyezned kell a JavaScript használatát.
  • 06 1 261 0078

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium tájékoztatása szerint az Új Széchenyi Terv forrásaiból 1,2 milliárd forintos keretösszeggel zajvédelmi programot indítanak, a megvalósítás elsősorban a nagy forgalmú hazai közúthálózatot érinti. A program összesen közel 7 kilométer hosszú, több mint 27 ezer négyzetméter felületű létesítmény terveztetéséhez, engedélyeztetéséhez és kivitelezéséhez biztosít fedezetet.

 Az M1 autópályán Tatánál, az M3-on Mogyoródnál és Gödöllőnél, az M7-en Törökbálintnál (M0 csomópont), Érdnél és Szabadbattyánnál, a jelentős tranzitforgalomnak kitett 86-os főúton pedig Jánossomorja - Hanság ligetnél , Moson udvarnál és Mosonmagyaróvárnál épülnek tervezetten 3-5 méter magas zajvédő falak.

A felsorolt szakaszokon az elmúlt húsz évben másfélszeresére, 29-42 ezerre nőtt a napi járműforgalom. A Gödöllőnél az elmúlt években mért értékek kétszeresen, Tatánál két és félszeresen haladják meg az 1993-as mutatókat. Ezért e két helyszínen épülnek a legmagasabb, ötméteres zajvédő falak, a Pest megyei városnál részben a jelenlegi, háromméteres fal elbontása után. A fejlesztések célja, hogy a zajterhelést a nappali és az éjszakai órákban is határérték alá szorítsák vissza az érintett településrészeken.

A hazai közúthálózat szolgáltatási színvonalának folyamatos javítása keretében három programban összesen közel 1600 kilométer utat újít fel a Magyar Közút Nonprofit Zrt.  A közútkezelő hazai és uniós forrásokból mintegy 165 milliárd forintot fordíthat a legrosszabb állapotú, legforgalmasabb szakaszok rendbetételére.

Joomla! hibakereső konzol

Hibák

Munkamenet

Profilinformációk

Memóriahasználat

Adatbázis lekérdezések