Youtube
Facebook
  • Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyezned kell a JavaScript használatát.
  • 06 1 261 0078

A közlekedésbiztonság növelése területén kifejtett rendőrségi tevékenység komplex fejlesztése (gyorsforgalmi úthálózaton, országos főúthálózaton, városi és egyéb úthálózaton) céljából létrehozott VÉDA Közúti Intelligens Kamerahálózat által rögzített szabályszegéseket a Közlekedésbiztonsági Automatizált Feldolgozó és Információs Rendszer (KAFIR) fogadja és tárolja. A fix és a változtatható helyű Komplex Közlekedési Ellenőrzési Pontokon (KKEP) készített képfelvételeken található azonosító adatok egységes értelmezésére kiadott minta a www.police.hu/hirek-es-informaciok/a-veda-felvetelek-informaciotartalma linken található.

A szabálysértésekről, a szabálysértési eljárásról és a szabálysértési nyilvántartási rendszerről szóló 2012. évi II. törvény 2017. május 4-től hatályos módosítása megteremtette a törvényi lehetőséget arra, hogy a közúti közlekedési szabálysértések esetén a rendőrség közlekedési szakirányának munkatársai abban az esetben is megtarthassák a helyszíni szemlét, ha egyébként a későbbiekben nem ők járnak el szabálysértési hatóságként.

Bővebben...

Az egyes belügyi tárgyú törvények módosításáról szóló 2017. évi XXXIII. törvény rendelkezik a közúti közlekedési nyilvántartásról szóló 1999. évi LXXXIV. törvény módosításáról is, mely alapvetően a különböző adatigénylők területi alapú igényeinek pontos teljesítéséhez szükséges adatszolgáltatási tárgyú rendelkezéseinek megállapítására irányul. A jogszabály a schengeni jelzéskezelési eljárások (SIS II) előírásaival összhangban rögzíti a nyilvántartó adatszolgáltatási tevékenységét az érintett okmányok (forgalmi engedély, vezetői engedély) és a jármű hatósági jelzésének tekintetében is.

A Magyar Közlöny 55. számábankerültek módosításra a közúti járművek műszaki rendeletei (5/1990. és a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendeletek). Alapvetően az ideiglenesen, kísérleti jelleggel, a forgalomban való részvétellel járó vizsgálaton, műszaki változáson áteső fejlesztési célú járművekkel kapcsolatos új és pontosított fogalmi meghatározásokat (autonóm és nem autonóm jármű, tesztvezető, stb.) tartalmazza a 11/2017. (IV. 12.) NFM rendelet. A járműfejlesztői tevékenység végzéséhez a 13. számú mellékletben rögzített "Bejelentőlap" szolgál, az érintett járművek részletes műszaki- és üzemeltetési követelményeit a 6/1990. rendelet 17. számú, a besorolási szinteket (0, 1,..5) pedig a 18. számú melléklet rögzíti.

 Gépkezelő OKJ képzésről:

"Színvonalas elméleti oktatás, kíváló tanítási oktatófilmek, jól szervezett oktatás.” 

„Az oktatás színvonala tetszett, illetve a hangulata is jó volt az egész tanfolyam során. Köszönöm!”

„Minden egyes oktatott személy kérdéseire türelmes válaszadás, érthetően elmagyarázott tananyag,  vidám környezet.”

„A tanár úr próbálta emlékezetessé tenni a száraz információkat is videókkal, érdekes információkkal és humorral.”

„Én először vezettem targoncát és nagyon tetszett. A munkahelyemen a tanultaknak hasznát tudom venni. Az órák humorosak, és kellemesek voltak. A kollegák is szimpatikusak. A gyakorlatnál a türelem is jól esett!”